perjantai 25. tammikuuta 2019

Kepparikuva postaus

Helou! Olin tässä torstaina iltapäivän Pilvenhattaran tallin Tuikun kanssa ja otimme sitten kepruistamme kuvia.

Ulkona oli -20 astetta pakkasta joten oli hiukan kylmä. Nyt laitan kuitenkin tähän jotain otoksia mitkä ovat ihan hyviä julkaistavaksi.
Heppalit odotttamassa ulospääsyä.

Kai se on joskus tavattava isoakin kaveria. Tämä lumihevonen on kyllä
mielestäni SUPER hieno! 
Mitäs sieltä ikkunasta näkyy? :)

”No onkos sitä postia tullut?” Usva ja Salama postihevosina. :D

Nyt kerron teille pienen tarinan. Elikkä me pidimme puheliamme vuorellisissa lapasissa etteivät ne jäätyisi kovassa pakkasessa. Noh sitten Pilvenhattarran tallin Tuikku haistoi lapastaan ja oli sillein: ”HYI!! TÄÄ ON MUN ISOSISKON HAJULAPANEN!! HAISTA YÖK! NYT LÄHTI SITTE JA VÄHÄN KOVAA! MUN ON PAKKO VAIHTAA TÄÄ” Sitten se lähti juoksemaan ja haki uuden lapasen ja tuossa kuvassa se on palaamassa reissultaan. :))


Salama on komeana jouluvalojen alla



Usva löysi todella lumisen penkin. :) "Tässä ei kyllä oo paljoo nyt talvella istuttu. Varmaan jäätyis ihmisen peppu. Hahahhh" (Usvan mielestä hauska läppä)

"****!(Sensuroitu nimeni) Kato millasen puun mä löysin!" :DD


Hiukan epäonnistunut kuva Usvasta, mutta jokatapauksessa taustalla on hienot jouluvalot :)



Jookosta kookosta. c;




T'ää postaus alkais nyt olemaan paketissa, joten joo.

Oon nyt päättänyt taas vähän aktivoitua :DD

Mutta joo.


He(i)ppaaaaaa!!!!


-Rantala♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen! Kiitos kaikille ihanista ja päivää piristävistä kommenteista! :3

Kepparikuva postaus

Helou! Olin tässä torstaina iltapäivän  Pilvenhattaran tallin  Tuikun kanssa ja otimme sitten kepruistamme kuvia. Ulkona oli -20 astetta p...