lauantai 6. lokakuuta 2018

Keppari haastattelut: Fiona

Hellurei kaikki!:D Nyt ollaan kepparihaastattelusarjan 2 osassa. Eli haastattelussa on tallin ns "hienohelma" joka ei mukamas tykkää herkuista ja sanoo aina "pyh", vaikka oikeasti haluaisi herkkua xd. Eli nyt Fiona vastailee teidän laittamiin kysymyksiin. Mutta niin. Aloitetaan vaan ja annetaan Fionalle puheenvuoro. ;D




Kysymys 1: Koulu vai esteet?
-Plääh........ Kouluratsastus on tylsää, mutta haluaisin ehkä oppia sitä koska Rusina on niin hyvä siinä ja ihailen häntä salaa......♡ Ja esteet..... Olen huono hyppimään esteitä joten en oikein valitse kumpaakaan :(  Tai ehkä kouluratsastus kun Rantala joskus treenaa sitä kanssani 😃


Joku vanha kuva missä Fiona on :D

Kuvasin joskus kaikenlaisia kuvia Fionasta :DD




Kysymys 2: Mikä on lempiherkkusi? 
-Pyh...... Herkut........ Tai ehkä minä sittenkin voisin ottaa omenan......😋 Rantalaaaaa. Oisko sulla antaa mulle omena? :"D


Talvella ratsastelua. Fionaa käytetään monesti maastossa.


Kysymys 3: Pukkilaukka vai tavallinen laukka?
-Ööh........... Haluaisin olla yleensä kiltti ratsastajalleni joka minulla ratsastaa, mutta välillä tekisi NIIIIIIIIIIIN kovasti mieli laukata pukkilaukalla takaisin laitumelle mutta en ehkä halua koska muuten en saa herkkuja. Tai siis enhän minä edes tykännyt herkuista.....



"Hei ystävät!" Fiona kerää monesti huomiota sillä se tykkää olla huomion keskipisteenä :)



Kysymys 4: Herkut vai ruoka?
-No tota tottakai ruoka!😅
Rantala(minä): Fiona haluutko omenaa?
JOOJOOJOOJOOJOO ANNA HETI KAIKKI TÄNNE
Rantala(minä) Just......


Otimme kerran todella HIENOJA kuvia xdd



Kysymys 5:  Tykkäätkö omistajastasi?
-Nojoo....... Välillä se on tosi ärsyttävä ku ei anna herkkuja...... Eiku *miettii*.... Mitä mä just sanoin.... Enhän mä tykkää herkuista!
/Muut hepat taustalla/ hihihiihihihiiihihiihihihihihihihihii *nauravat* xdd







Mutta siis joo. Kiitos kaikista kysymyksistä mitä olin saanut tätä postausta varten. Tähänkin tuli 5 kysymystä niinkuin siihen Tessankin haastatteluun. Mutta joo. Seuraava kepparihaastattelu tuleekin sitten Usvasta joten laittakaahan minulle kysymyksiä, mutta VAIN  Usvaan liittyen. eipäs mulla muuta sitten kun nähdään ensipostauksessa. 


Moikkaaaaaaaa♡





-Rantala





Odotan kysymyksiänne innolla! T: Usva❤

2 kommenttia:

  1. Joo sori lyhyestä postauksesta, mutta ei anneta sen häiritä :"DD

    VastaaPoista
  2. Kysymyksiä Usvalle!





    Mikä on sinun lepi ruoka tai hekrkru?

    Mistä tykkäät?

    Onko sinula ollut muros ikä kun kasva aikuisekso?

    Sattuiko kun varsasi syntyi

    Kaikkia saman laisi kysykymskiä kuin Tessalla ja Fionalla

    Lwpi herkku

    Este vai koulu?

    Onko hepolilla keppiheovislla niitä...


    t: kalkkuna kasa mummo syntyi

    VastaaPoista

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen! Kiitos kaikille ihanista ja päivää piristävistä kommenteista! :3

Kepparikuva postaus

Helou! Olin tässä torstaina iltapäivän  Pilvenhattaran tallin  Tuikun kanssa ja otimme sitten kepruistamme kuvia. Ulkona oli -20 astetta p...