maanantai 11. joulukuuta 2017

Luukku 11

Moi ja hyvää joulukuun 11 päivää. Tässä luukussa kerron itsestäni 11 faktaa. :-) Aloitetaan.



Fakta 1: Toinen nimeni alkaa kirjaimella E.
Fakta 2: Ennen kuin aloin tykkäämään hevosista inhosin hevosia ja etenkin hevosihmisiä.
Fakta 3: Täytän ensivuonna huhtikuussa 11.
Fakta 4: RRRRRAKASTAN HEVOSIA JA PONEJA!!!!! ♥♥
Fakta 5: Minulla on kaksi pikkusiskoa ja kaksi pikkuveljeä.
Fakta 6: Meillä oli 2 hamsteria....
Fakta 7: Olen perheemme vanhin lapsi.
Fakta 8: Menen kohta nukkumaan..... x-))
Fakta 9: Minulla on 5 omaa keppihevosta.
Fakta 10: Haluaisin enemmän keppihevosia!🐴
Fakta 11: Olen tasan 142cm pitkä.



Tässä on vielä lopuksi kuva minun huoneestani. Huomatkaa Usva jouluvalojen alla! ;-) <3



Tässä oli sitten tämä luukku. Toivottavasti et tiennyt kaikkia faktoja! ;-D Huomiseen!


~Rantala

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen! Kiitos kaikille ihanista ja päivää piristävistä kommenteista! :3

Kepparikuva postaus

Helou! Olin tässä torstaina iltapäivän  Pilvenhattaran tallin  Tuikun kanssa ja otimme sitten kepruistamme kuvia. Ulkona oli -20 astetta p...