lauantai 2. joulukuuta 2017

Luukku 2

Hei ystävät! Täällä kirjoittaa Usva. Annas kun kerron miten pääsin tänne bloggeriin omistajani tunnuksilla! 8-D  (Olen katsos vakoillut salaa omistajaani niin kauan ja monta kertaa, että tiedän hänen salasanansa. Mun pitäis perustaa salaa tänne blogiin joku Usvan agentti sarja)! Aivan ensimmäiseksi näin luonnoksen jota ei oltu julkaistu. Poitsin koko luonnosken ja aloitin kertomaan tätä tarinaa. Elikkäs siis omistajani pikkusisko hoiti minua tänään. Tässä pari kuvaa jotka Rusina otti salaa kameralla. Me kepparit jotka asumme täällä Rantalasta olemme aivan MAHTAVA tiimi. Me pystytään vaikka karkaamaan ruokavarastolle ja esittämään ettei me oltais tehty mitään (lukuunottamatta yhtä kertaa jolloin me rikottiin karsinan lukko). Vai mitä Ruusu? -Ruusuuuu??????? Okei ei se vanha köntys nyt jaksa vastata.
Ruusu: -Ai että mitä sanoit???? Usva: En mä mitään...... 
  (Katsokaa ihmiset miten taitava mä Usva olen kirjoittamaan vuoropuhelua!)

Moniin hei joo jatketaan. Tessa! Lakkaa kuorsaamasta siellä taustalta. Mä yritän keskittyä kirjoittamiseen..!😠 Huhhuh. No onneksi se nyt lopetti sen kuorsaamisen... Ai niin. Nyt olen aivan seonnut aiheesta. Mutta siis joo.... Nyt yritän laittaa tuohon ne kuvat jotka Rusina salaa otti.😎








Eikös Rusina ookkin best kuvaaja? 😂Elikkä joo. Nyt minun eli Usvan pitää lopettaa kirjoittaminen koska omistaja tulee! Heippaaaaa!

~Usva

2 kommenttia:

  1. No on keppihevosen kyllä olleet vauhdissa! :-DD

    Eli siis joo. Mitä pidätte tällaisesta kirjoitustyylistä? Itse ainakin tykkäsin tätä kirjoittaa. Ja niin. Haluaisitteko te että aloittelisin "Usva agenttina" sarjaa! x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi tupla kommentti, mutta tarkoitin että "keppihevoset". :-)

      Poista

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen! Kiitos kaikille ihanista ja päivää piristävistä kommenteista! :3

Kepparikuva postaus

Helou! Olin tässä torstaina iltapäivän  Pilvenhattaran tallin  Tuikun kanssa ja otimme sitten kepruistamme kuvia. Ulkona oli -20 astetta p...